29 října, 2014

29.10.2014

Zdravíčko^^
Tý jo, je tu ještě někdo? Těžko říct, jestli ne, nemám vám to za zlé. Sama bych se opustila. :D
Více než měsíc tu snad ani pauza nebyla, i'm sorry! 
A nebo ne, já si to zase nějak pěkně okecám a pojedeme dál.

Znáte ten pocit, v sobotu ráno se vzbudit a první, co máte v hlavě jsou slova - Ach néé, zítra do školy. Ano, čtete správně, v sobotu :D Už jsem z toho zralá na blázinec. Upřímně, asi jsem udělala hroznou blbost! Jít studovat něco, kde je matika, fyzika a latina? Bože, co mě to napadlo? Konec!!! Jsem si jako fakt myslela, že tam bude něco s chemií, jasně, laborant v názvu oboru že jo, ale překvapivě to o chemii ani neslyšelo! Zoufalství!
Už teď denně sleduju úřad práce a hledám, co bych vzala. Sbohem dám mému studiu až v lednu, ale práci bych si ráda našla už teď. Bohužel, rozplývá se mi sen o doktorátu a spoustu dalších věcí.
Jdu plakat. Pff.. těžko, ta poslední měsíc mi z denního bulení do polštáře zřejmě vyschly slzné kanálky.
Nenávidím to zoufalství, to, že si ničím budoucnost a sny, ale už nemám sílu tam sedět deset a víc hodin a nemít tuchy co to tam kdo počítá nebo jaký musculus má na starosti to a támhleto.

Celodenní trpění ve škole mi nedává čas na obědy, takže slupnu to, na co mám peníze a občas to proložím jablkem - pro ten dobrej pocit, ne? :D
Váha se šplhá pěkně nahoru, tůčky trčí z kalhot a já mám zpět kila, co jsem shodila v létě.
Fakt super!

Chvilku jsem cvičila, pak mě na víc než půl měsíce chytla záda - vtipný je, že od doby, co jsem se smířila s tím, že na tu školu nemám, to je lepší. Byla jsem ráda, že jsem se ohnula a zavázala tkaničky. Jak jsem řekla, už je to lepší, takže zase pěkně cvičím. Dneska zrovna místo 4 hodin fyziky jsem si dala 90 minut spinning ve fitku - mám se stydět? Ano! (měla jsem si taky dát 4 hodiny :D)

Chci se zase vrátit na blog? Bych nepsala kdyby ne, ne? :) Snad to budou články pravidelnější než jednou za týden a snad budou obsahovat něco užitečného a pozitivního, alespoň co se jídla a cvičení týče.

Už jsem vzdala jednu věc, víc nechci! I když ta moje dieta cesta vypadá takhle:

Never give up!

Všude je ale nějaký cíl, ne? 

1 komentář:

  1. vítej zpět!:)určitě se nenech zastrašit a nenech kila naběhnout zpět, všechno se dá vyřešit :) kdybych měla chodit na přednášky, tak do fitka ani nestihnu nakouknout :D tkhle stíhám 5 krát týdně + si odbydu nutné hodiny ve škole a je to:)
    držím palce ať se to jen a jen lepší:)

    OdpovědětVymazat